πŸ“– 𝐈𝐀 π‘πžπ› 𝐞𝐞𝐧 𝐞-𝐛𝐨𝐨𝐀 𝐦𝐞𝐭 𝐝𝐚𝐚𝐫𝐒𝐧 πŸ” 𝐭𝐒𝐩𝐬 𝐨𝐦 𝐦𝐞𝐭 𝐠𝐞𝐦𝐚𝐀 𝐨𝐧π₯𝐒𝐧𝐞 π³π’πœπ‘π­π›πšπšπ« 𝐭𝐞 𝐳𝐒𝐣𝐧.

Inmiddels is er ook een fysiek boekje met een bijbehorende online training, Vorig weekend kocht iemand het boekje omdat β€˜het zo eenvoudig en stap-voor-stap beschreef hoe je online zichtbaar kunt zijn’ en β€˜ik vertel dit aan mijn klanten maar jouw boekje maakt het zo fijn tastbaar en ik word er blij van’.

Waarom dit boekje? Ik zag zoveel tips voorbij komen:
– 100 tips voor LinkedIn
– 50 tips voor een betere feed
– 25 manieren om je koffer in te pakken
– 1.000 topics voor je instagram story
…en ga zo maar door.

Zoveel gratis content die werd gedownload en ik vroeg me af: lees je het ook en implementeer je wat er in staat? Of beland het in een mapje op de laptop β€˜voor op een later moment’? Ondertussen hoorde ik van mijn klanten en mensen in mijn netwerk de zucht naar rust en ruimte om hun bedrijf te runnen, zonder alle stress van zichtbaar zijn op social media. Zonder steeds β€˜zichtbaar’ te moeten zijn. Ze hadden zelf eigenlijk niets met social media.

Het raakte me. Want ik geloof dat het helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn, dat je, zonder trucjes je bedrijf in beeld kan brengen online. Dat techniek vaak helemaal niet de reden is waarom je het niet doet, maar dat het een kwestie is van een paar simpele stappen; dΓ‘t was de aanleiding voor het schrijven van mijn e-boek β€˜6 Tips-van-Til, Fluitend Online’ – een e-book met 6 tips Γ©n per tip een werkblad. Want ik geloof dat het pas echt werkt op het moment dat je gaat DOEN.

Ik wil je leren hoe je eenvoudig je stem laat horen. En dat je dat doet door jouw verhaal te vertellen want dat is waar je klanten op aangaan. In mijn e-book:

– Ga ik uitleggen hoe je eenvoudig inzicht krijgt in jouw verhaal
– Hoe je helder krijgt voor wie je schrijft
– Hoe je de verlangens van je klant duidelijk krijgt
– Hoe je kunt meten-en-weten
– Hoe je met plezier Fluitend Online! kunt zijn
En last but not least:
– Hoe je het authentiek β€œjou” maakt