Probeer je graag iets nieuws of ben je erg gehecht aan je gebruikelijke programma’s en rituelen en volg je (wat) later?

Ik zie mezelf als een vooruitloper/early adapter op het gebied van de techniek en marketing/communicatie. Het gevaar is dat ik te ver vooruit loop en mensen mij ‘niet horen’.

Ik noemde bijvoorbeeld al de TikTok trend jaren geleden en WhatsApp als communicatie kanaal.

Tijden veranderen. Mensen veranderen. Ze worden selectiever in wie en wat ze volgen. Jouw unieke merk is belangrijker dan ooit. Het vóórleven van wat je zegt en doet.

Content maken was nog nooit zo makkelijk en hoera! Leve AI want het kan enorm helpen teksten, ideeën, plaatjes etc. – de mogelijkheden zijn inmiddels eindeloos. En tegelijkertijd zou ik je willen vragen te STOPPEN met het ‘content braken’. Echt, hou er mee op!

Net als bij voeding gaat het om het VOEDEN niet het VULLEN. Zullen we dat ook in onze communicatie doen?

Dank je wel. Of je nu een early adapter of een voorzichtige volger bent, Gezonde voeding willen we allemaal toch? In welke categorie zit jij?!